Muzica free, manele gratis, muzica romaneasca, muzica straina, manele gratis
WWW.MANELE.RO WWW.MANELE 2008.RO WWW.MANELE.COM WWW.MANELE FREE.RO WWW.MANELE NOI.COM

Manele

muzica free, manele gratis, mp3, muzica noua

Update 22 Octombrie 2008

Careul de Asi Vol.6 2008 [ Album Full - Original ] *Supeeer*

Adi de la Valcea - Vai vai zilele mele
Cristi Rizescu & Susanu - Beau la litru la jumate
Florin Peste - Hai s-o facem lata
Florinel & Ioana - O viata impreuna
Liviu - Vreau sa beau
Nicolae Guta - Da plang iubire da
Printesa de Aur - Schimba tot raul in bine
Sorin Copilul de Aur - Ce vrei de la mine
Sorinel Pustiu - Le dau de cap dusmanilor
Susanu - Pustoaico

| Sau Link Download 2 |

Manele No.1 Vol.6 2008 [Album Full] *Belea*

1. Alex@ - Cat te iubesc nu-ti imaginezi
2. Angelly - Am avut de suferit
3. Denisa - Eu te iubesc, nu fac misto
4. Denisa - Inima iti voi darui
5. Dj. Bengos Vs. Ionut Cercel - Made In Romania
6. Florin Peste & Laura - De la parintii tai am sa te fur
7. Florin Salam - Tu nu stii
8. Florinel Vs. RaggaMan - Asta seara
9. Liviu Pustiu, Oana & Don Genove - Hai tzuca-ma pe gura
10. Nicolae Guta - Amintirile ma dor
11. Un Rom - Senzatii tari
12. Viktor - Mi-e dor de tine

| Sau Link Download 2 |

Update 20 Octombrie 2008

Selectii Manele 20 Octombrie 2008 *Belea*

Spot Careul de Asi Vol.6 - 2008
Nicolae Guta - Jumatate din inima 2008
Nicolae Guta - Touch the buca Gigolo (Remix 2008)
Adi de la Valcea - Ne stie lumea toata
Adrian Minune - Odata-n viata mi s-a intamplat LIVE
Asu & Play Aj - O bruneta o blondina
Bambi - Yalili (Stil Manea) 2008
Claudia , Play Aj , Nek & De Marco - Numele Tau
Cristian Rizescu & Adnana - N-as plecat de langa tine
Florin Salam - Nebunia cu dolarii [Remix 2008]
Hary cu Aura & Play Aj - M-ai mintit de la inceput [Alecs'x ReMix]
Nicolae Guta - Azi Sufletul Mi-e GoL (Promo)
Nicolae Guta - In strainatate (remix)
Nicoleta Guta - Seara la portita (Originala)
Stefan de la Barbulesti & Narcis - Asta-i nunta de tigani
Florin Salam - Mama Mea E Bolnavioara
Live Florin Salam - Cum puteti voi pentru bani 2008
Florin Cristea - Eu Tin Cu Sufletul Si Inima La Tine
Denisa, Florin Peste,Mr Juve & Don Genove - La multi ani, e ziua ta
Denisa - Mi-e Teama
Live Florin Salam - Ne intelegem din priviri 2008
Costi Ionita & Andrea - Samo moi
Florin Salam - Daca Dumnezeu te-a ajutat (New Live)
Florin Salam - Laura, Laura (New Live)
Cristi Rizescu & Susanu - Beau la litru la jumate *Super*
Copilul de Aur - Ce vrei de la mine *Super*
Copilul de Aur & Adrian Minune - Sparge toti banii (New Live)
Florin Salam & Adrian Minune - Barbutul Si Cartile (New Live)
Live Sorinel Pustiu - Tiganca si Romanca 2008 *Super*
Florin Peste si Diana - Nu mai cred in vorbe

| Sau Link Download 2 |

Update 17 Octombrie 2008

Florin Salam - Best Of 2008 [Album Full]

1.Florin Salam - Ban pe ban
2.Florin Salam - E soarta mea
3.Florin Salam - Eu sunt bomba nucleara
4.Florin Salam - Eu sunt si gras si frumos
5.Florin Salam - Iar am puso
6.Florin Salam - La inima m-ai ars
7.Florin Salam - Nu ma dau
8.Florin Salam - Om fals
9.Florin Salam - Pune, pune
10.Florin Salam - Sapte trandafiri
11.Florin Salam - Si mai dau un tun
12.Florin Salam - Smecherii au luat vacanta
13.Florin Salam - Trup si suflet
14.Florin Salam - V-am facuto
15.Florin Salam - Vreau sa beau sa ma fac manga

| Sau Link Download 2 |

Update 13 Octombrie 2008

Regele si Printii de Aur 2008 [Album Full - Original] *Super Belea*

Copilul de Aur, N.Guta, DaMany - Azi sunt unicat
Copilul de Aur - Am dusmani de ani de zile (Live)
Copilul de Aur - Baiatul meu (Live)
Copilul de Aur - Din Rai tu ai coborat
Copilul de Aur - Iti promit iubirea mea
Copilul de Aur & N.Guta - Prietenii si banii
Fratii de Aur - 100 de ani
Fratii de Aur - Hai zi ceva
Fratii de Aur & DaMany - Va canta Adi si Sorin
N.Guta - Frumoase amintiri avem acum
N.Guta & Copilul de Aur - Daca pleci ia-ma cu tine

| Sau Link Download 2 |

Update 12 Octombrie 2008

Sorinel Pustiu - Am Dat Un Anunt 2008 [Album Full] *Belea*

Sorinel Pustiu - Am dat un anunt
Sorinel Pustiu - Adeline Sii
Sorinel Pustiu - Am dat un anunt
Sorinel Pustiu - Asta da petrecere
Sorinel Pustiu - Canta muzica
Sorinel Pustiu - Copii mei
Sorinel Pustiu - Frati adevarati
Sorinel Pustiu - Hai zana mea
Sorinel Pustiu - Iar se rupe tara in doua
Sorinel Pustiu - La multi ani
Sorinel Pustiu - Prieten Drag
Sorinel Pustiu - Nu te las
Sorinel Pustiu - Noaptea singur nu imi e bine

| Sau Link Download 2 |

Update 8 Octombrie 2008

Sunt Frumosul Satului 2008 [Album Full] *Super Beleaa*

1. Nicolae Guta - Sunt frumosul satului (Belea)
2. Nek & Claudia & De Marco - O tiganca mi-a ghicit
3. Florin Peste & Diana - Cine mi te-a scos in cale
4. Babi Minune - Tuc gurita ta
5. Alex de la Orastie - Trece sirul anilor
6. Calin Crisan - Ce folos ca am de toate
7. Liviu - Cand aud lautarul
8. Nicoleta Guta - Seara la portita
9. Puiu Codreanu - Frumoasa viata mai duc
10. Rudy de la Valcea - Ce povste de iubire

| Sau Link Download 2 |

Update 3 Octombrie 2008

Stelele Anului 2008 Octombrie [Album - Original] *Super Belea*

1. Cristian Rizescu - Prima aparenta inseala
2. Printesa de Aur - Telefonul Suna, Banii se aduna
3. Denisa - uita-te la mine
4. Denisa & Mr.Juve - Dragoste si chin
5. Denisa & Nicolae Guta - Inima Inima Inimioara ta
6. Florinel & Ioana - De Tine Mi-e Dor
7. Florinel & Ioana - Iti dau tot ce am
8. Ionut Cercel - Mai saruta-ma o data
9. Nicolae Guta & Denisa - ce facem, cum facem
10. Printesa de Aur - Am dat tun mare de tot

| Sau Link Download 2 |

Trupa Lu Peste - Nora Pentru Mama 2008 [Album Full - Original]

1. Alex de la Orastie & Laura - Mama draga
2. Alex de la Orastie & Laura - Mandro tu imi esti sortita
3. Alex de la Orastie - Haide la invartita
4. Diana - Mi-ai promis
5. Fara de la Medias - Jur mandruta mea
6. Florinel & Ioana - Mandro esti frumoasa
7. Florinel - Pui de Drac ca si Pacala
8. Laura - Unde te grabesti viata
9. Narcisa - Dragoste si bogatie
10. Simona & Adi - Doar eu stiu badita bine
11. Triton - Spune mandro ce-ai facut
12. Triton - Omenia ii vorba buna

| Sau Link Download 2 |

Update 28 Septembrie 2008

Denisa & Nicu Vespa - Sterge mama lacrima *Versiunea Originala*

Nicu Vepsa - Omule daca ai sti cate zile vei trai
Denisa si Nicu Vespa - La noapte cand dorm vecinii
Denisa si Nicu Vespa - Bate-ma Doamne ma bate
Denisa si Nicu Vespa - Amanodoi inima buna
Denisa si Nicu Vepsa - Unde-s anii ce-au trecut
Denisa si Nicu Vepsa - Pe sufletul meu ma jur
Denisa - Sterge mama lacrima
Denisa - Nu ma duc la spanzurat sunt fata de maritat
Denisa - Imi dai Doamne o zi buna si suparari cate o luna

| Sau Link Download 2 |

Florin Purice & Narcis - Am mare pofta de viata 2008 [Album Full]

1. Florin Purice & Narcis - Am mare pofta de viata
2. Florin Purice & Narcis - Arfe de vedeta
3. Florin Purice & Narcis - Bumshakalaca
4. Florin Purice & Narcis - Iubire mincinoasa
5. Florin Purice & Narcis - Nici la telefon
6. Florin Purice & Narcis - Numaru ti l-ai schimbat
7. Florin Purice & Narcis - Suparat pe viata
8. Florin Purice & Narcis - Test de fidelitate
9. Florin Purice - Fata mea
10. Florin Purice - Noaptea fara tine

| Sau Link Download 2 |

Update 25 Septembrie 2008

Baietii XXL Vol.4 2008 [Album Full] *Super Belea*

1.Nicolae Guta - Daca Pleci Iubire
2.Denisa & Don Genove - Un Vis De-O Noapte
3.Florin Peste & Don Genove - N-Am Cuvantul Potrivit
4.Alexx - Si Cu-N Leu Eu Sunt Boier
5.Andrei - Fara Bani Fara Putere
6.Eliza - Ce Pacat
7.Geo - Ca Sa Pot Sa Ajung Sus
8.Mihai Priescu - Iti Spun Doua Motive
9.Sorina & Ionut - Ah Le Le
10.Mr.Juve - Iesi La Dans

| Sau Link Download 2 |

Update 22 Septembrie 2008

Selectii Manele 22 Septembrie 2008

Alex de la Targu Jiu - Te iubesc la nebunie
Denisa - Haide tine pasul 2008 [ORIGINALA]
Denisa - Supararile 2008 [Super Noutate]
Dingo Asan Baba - Dale Dale [Haide macar 5 minute]
Fara de la Medias & Mr. Juve - Gasca mea cand se intalneste [Originala]
Florin Mitroi - Ia banana , fructul tropical
Florin Salam - La Brigada Fermecata 2008 [Live Super Smekher]
Gelu de la Focsani si Ierusalim - Sunt blindat de bani 2008
Guta - Povesteste cum si-a taiat mustatza [SHOW - FUNNY]
Ivena - Staqta [Nicoleta Guta - Macar un minut]
Jean de la Craiova & Carmen - Nu te las viata mea 2008
Laura & Alex de la Orastie - Mandro tu imi esti sortita [ORIGINALA]
Laura Alex de la Orastie - Mama mea [Originala]
Marius Lautaru - Eu te-am ales 2008 [New Artist]
Nino ,Beto si Benny - Esti cea mai sexy fata
Razvan - Cand vin acasa de departe [Live Lepa Brena Timisoara]
Razvan - Sistem de Fitza 2008 [Live Lepa Brena Timisoara]
Sorina - Mi-e dor 2008 [Superbe Versuri De Dragoste]
Sorinel Pustiu - Copii mei 2008 [Live Superb]

| Sau Link Download 2 |

Update 19 Septembrie 2008

Selectii Manele 19 Septembrie 2008

Minodora & Mr Juve - De ce ai plecat 2008 (Hit Smekher)
Nicu Paleru & Cristian Rizescu - Bun e vinu lu vecinu (Originala)
Adrian Minune - Vorbeste Lumea De Mine
Alina & Alex - Ce Mult Te Iubesc
Costi Ionita & Imba - Yo (Kipir Kipir)
Danezu - Fata Primarului
Ionela Pascu - Cine-mi face somnul greu
Live Kata Francezu - Sallam Raggaton Sistem (Stil nou 2008)
Marius de la Focsani - Paharelul
Nicolae Guta si Carmen Serban - Esti gagica cea mai tare (Originala)
Romeo Fantastick - Azi Toate Pustoaicele
Rudy & Eliza - Cea Ma Mare Bogatie

| Sau Link Download 2 |

Daniela Gyorfi - Sentimente 2008 [Album Full] *Super Belea*

Daniela Gyorfi - 7 trandafiri
Daniela Gyorfi - 7 trandafiri (feat. Florin Salam)
Daniela Gyorfi - Tu strainatate
Daniela Gyorfi - Tu esti unica iubire
Daniela Gyorfi - Sarbatoare
Daniela Gyorfi - Mama ma intorc
Daniela Gyorfi - Incredere imi dai
Daniela Gyorfi - Eu la nimeni nu fac rau (feat. Triton)
Daniela Gyorfi - Doar langa tine
Daniela Gyorfi - De la pamant pana la cer
Daniela Gyorfi - Culori cenusii
Daniela Gyorfi - A ta e vina cand rad

| Sau Link Download 2 |

Din Iubire Pentru Tine Vol.2 2008 [Album Full]

Catalin Arabu - Inima
Copilul de aur & Printesa de aur - Cate Zile
Dorel de la Popesti -Iubirea ta
Florin Salam - Am sa plang pentru tot ce am trait
Florin Salam & Denisa - Si motiv daca as avea 2008
Liviu Pustiu si 2Yaru(Gashka) - Gata, gata
Minodora - Nimeni nu vrea sa fim impreuna
Minodora - Toata viata mea
Nek , Claudia, De Marco - Am uitat
Nicolae Guta & Asu - Degeaba plangi 2008
Nicolae Guta & Luminita - Iubire
Nicoleta Guta - Priveste cum te astept 2008

| Sau Link Download 2 |

Minodora 2008 [Album Full Original]

Minodora - Ar fi pacat sa pleci acum
Minodora - Asa suntem noi femeile
Minodora - Da nu ma las
Minodora - De 3 zile beau
Minodora - De ce ai plecat
Minodora - De ce vrei sa pleci
Minodora - Intoarce - te in viata mea
Minodora - Mi - e dor de tine
Minodora - Nimeni nu vrea sa fim impreuna
Minodora - Toata viata mea
Minodora - Zile trec fara folos

| Sau Link Download 2 |

Update 15 Septembrie 2008

Selectii Manele 15 Septembrie 2008 *Super*

Daniela Gyorfi feat. Florin Salam - 7 Trandafiri 2008 (feat. Florin Salam)
Printesa de Aur - Vreau sa ma Racoresc 2008
Denisa - Poveste de iubire
Denisa - Vreau sa fiu Regina ta
Florin Salam - Ce mult as vrea si imi doresc
Live Florin Salam - Sex Non Stop 2008
Marius de la Botosani - Haide Haide
Marius de la Botosani - Nu Mai Pot
Marius de la Botosani si Marcela - Dragoste Adevarata

| Sau Link Download 2 |

Florin Salam - Regele Show Live Vol.4 2008 [Album Full]

Florin Salam - Am gresit mai da-mi o sansa , Gandurile mele
Florin Salam - Ban pe Ban
Florin Salam - Boss de Boss
Florin Salam - Cel mai mult conteaza in viata
Florin Salam - Gabriela mea
Florin Salam - Made in Romania
Florin Salam - Ne-am nascut cu sange rece
Florin Salam - Nu mai dau bani la dusmani
Florin Salam - Sistemul din Dubai

| Sau Link Download 2 |

S-au Pus Tiganii La Sfat Vol.2 2008 [Album Full]

Nicusor Guta - Pune Tiganco Tigaia
Costel Ciofu - Pleci De Jos Si Ajungi Bine
Daniel Bambo - Am Puterea Si Multi Bani
Geo - Am Ajuns Undeam Vrut Eu
Evanda - Beau Cu Fratii Mei La Masa
Tibisor Gheza - Au Ce Rea E Lumea
Evanda - Bine Spune-O Vorba Mare
Sorina - Iar Petrec, Iar Mor Dusmanii
Trupa Lu Peste - Romanes Love Story
Sorina - Sima Devla-C Saoro

| Sau Link Download 2 |

Update 13 Septembrie 2008

Manele de Top Vol.2 2008 [Album Full] *Original*

1. Marius de la Focsani si Nicolae Guta - Telecomanda
2. Nicolae Guta & Nicoleta Guta - Viata e o cafea amara
3. Denisa - Usa sufletului meu
4. Babi Minune - Supararile cand vin
5. Cristi Dule & Anka - Mai vreau o floare
6. Calin - Mi-e dor
7. Adi de la Valcea - Domnisoara,domnisoara
8. Florin Peste - Iubire
9. Florinel & Ioana - Iubirea cand te orbeste
10. Leonard - Daca vrei
11. Marius de la Focsani & Dana - Am pe telefonul meu
12. Florin Salam - Pentru toate clipele

| Sau Link Download 2 |

Update 11 Septembrie 2008

Mr Juve Si Invitati 2008 Vol.2 [Album Full] *Contine Hituri*

1.Andrei & Printesa De Aur, Don Genove & Mr Juve - Vorbeste si cu mine
2.Augustin, Mr Juve, Don Genove - Am dat de mare belea
3.Copilul De Aur si Play AJ - Sunt fericit
4.Cristian Rizescu & Play AJ - La inchisoare
5.Denisa & Mr Juve - Te iubesc
6.Florin Peste, Ioana & Play AJ - Oriunde mergi tu merg si eu
7.Florin Peste, Laura, Diana, Iliuta de la Bals & Play AJ - Ma jur pe ce vrei tu
8.Florinel si Ioana & Mr Juve - Te-am dorit, te-am gasit
9.Florinel si Ioana & Play AJ - Bine-mi merge
10.Iuliano & Mr Juve - Te iubesc
11.Jean de la Craiova, Mr Juve & Nino - Piratii manelelor
12.Mr Juve - Noi cantam si iara bem
13.Nek, Claudia & De Marco & Mr Juve - Cine
14.Nicoalae Guta & Brazilianu & Mr Juve - Smecher sunt din tata-n fiu
15.Nicolae Guta & Mr Juve - Fac transee de razboi
16.Nicolae Guta & Mr Juve - Stop
17.Nicolae Guta & Play AJ - Pustoaico
18.Nicolae Guta, Don Genove, Mr Juve - Tu esti trefla dintre asi
19.Nicolae Guta, Oana, Mr Juve - Ma urmareste umbra ta
20.Susanu, Don Genove si Mr Juve - Asta-i viata ce noua ne place

| Sau Link Download 2 |

Update 9 Septembrie 2008

Florin Salam - O Poveste de Dragoste 2008 [Album Full]

1.Florin Salam - Te-am cunoscut dintr-o intamplare
2.Florin Salam - Tu esti viata mea
3.Florin Salam - Te iubesc
4.Florin Salam - Toate clipele frumoase
5.Florin Salam - M-ai lasat plangand
6.Florin Salam - Maine daca am sa mor
7.Florin Salam - O viata inteaga am suferit
8.Florin Salam - Daca ai stii
9.Florin Salam - Inima saraca
10.Florin Salam - Sunt singur plang
11.Florin Salam - Eu ti-am gresit, tu mi-ai gresit
12.Florin Salam - Oriunde ai fi
13.Florin Salam - Pe cine am iubit
14.Florin Salam - De sar vinde norocul

| Sau Link Download 2 |

Update 8 Septembrie 2008

Manelo Negative Compilation Vol.2 *16 Negative Manele 2008*

Denisa & Florin Peste - Am sa scriu pe cer [Negativ]
Florin Salam - Iar am pus-o [Negativ]
Florin Salam - Nu te las [Negativ]
N. Guta - Hai lasa-ma odata [Negativ]
N. Guta - Iubesc cum nam iubit [Negativ]
N. Guta - Jumatatea mea [Negativ]
N. Guta - Leii grei [Negativ]
N. Guta - Toate pozele cu tine [Negativ]
N.Guta - Gigolo [Negativ]
Nek Claudia si Demarco - Cere-mi tot ce vrei [Negativ]
Nicolae Guta - Eu ma joc cu banii [Negativ]
Nicolae Guta - Sambata, Duminica [Negativ]
Nicolae Guta & Denisa - Doar cu tine vreau sa fiu [Negativ]
Nicolae Guta Fero & Cristi Dules - Am reteta banilor [Negativ]
Nicoleta Guta - Tatal meu [Negativ]
Sandu Ciorba - De 3 zile beau la birt [Negativ]

| Sau Link Download 2 |

Update 5 Septembrie 2008

Denisa, Nicoleta Guta & Eliza 2008 [Album Full]

Denisa - De ce vrei sa pleci
Denisa - Doua randuri de lacrimi
Denisa - Si cand pleci nu sti cand vi
Denisa - Si cu luna de pe cer
Eliza - De-as avea o viata-n plus
Eliza - Numi pasa ce zici
Eliza - Toate florile de pe camp
Eliza - Unde esti
Nicoleta - In viata mea
Nicoleta - Vreau sa te uit

| Sau Link Download 2 |

LIVE - Denisa, Susanu, Alex si Printesa de Aur 2008

Alexx - Bomba nucleara
Alexx - Dintr-o mie de prieteni
Alexx - Reggeton
Denisa - Mama ce le ai
Denisa - Mi-as lasa nevasta
Denisa - Si motiv
Florinel - Mereu locul 1
Florinel - Sef de Sef
Geo - Esti smekerita
Printesa de Aur - Cand e frate langa frate
Printesa de Aur - Hai le le le
Printesa de Aur - Tu esti mare vagabont
Susanu - Misca-te asa

| Sau Link Download 2 |

Update 4 Septembrie 2008

Nicolae Guta - Nemuritorul 2008 ( Video ) *Belea*

Printesa de Aur Live 2008 [Album Full]

Live Printesa de Aur - Ah le, le, le
Live Printesa de Aur - Bate palma
Live Printesa de Aur - Bine arat, bine ma port
Live Printesa de Aur - Dumnezeu azi ma iubeste
Live Printesa de Aur - Eu am stofa de boier
Live Printesa de Aur - Iar sparg doua mii , trei mii , patru mii
Live Printesa de Aur - Locul unu, numai unu
Live Printesa de Aur - Miscate asa
Live Printesa de Aur - Sunt baiat cu eticheta
Live Printesa de Aur - Unii se lauda

| Sau Link Download 2 |

Joaca Tare Vol.8 2008 [Album Full]

Alex - Greu cineva ma doboara
Alex - Nu sunt sluga banilor
Costel Ciofu - Ai plecat iubirea mea
Nelutu de la Brasov - Nunta la fata mea
Nicolae Guta - Ma dor amintirile
Nicolae Guta - Nu mai fii muiere rea
Sandu Ciorba - Batranu
Sandu Ciorba - Tu m-ai sarutat odata
Sorina - Ce bine ne potrivim
Sorina - Multumesc tatalui meu

| Sau Link Download 2 |

Update 1 Septembrie 2008

Hit Dupa Hit 2008 August [Album Full] *Super Belea*

Alex de la Orastie si Laura - Nora pentru mama
Cristi Dules - Ingerul meu
Denisa - Nu mai sunt cuminte
Florin Peste si Diana - 10 inimi
Nek,Claudia si DeMarco - Cere-mi tot ce vrei
Nicolae Guta & Nek,Claudia si DeMarco - Nu am bani
Nicoleta Guta - Esti totul pentru mine
Rudy de la Valcea - Iubire ti-am jurat
Sorin Copilul de Aur si Denisa - O zi cu tine
Susanu - La misto

| Sau Link Download 2 |

Update 27 August 2008

Chef De Chef Vol.3 2008 August [Album Full] *Super Belea*

Alex si Laura - E o vorba cu saracul
Alex si Laura - Olteanca si Ardealul
Denisa & Babi Minune & Mr Juve - Nu pot renunta la tine
Florin Peste & Diana - De ce promiti
Florinel si Ioana - Daca azi iubesc
Morgana si Susanu - Aveai tot ce iti doreai
Mr Juve - Pe litoral *Belea*
Nek,Claudia si De Marco - De ar fi anii de vanzare
Nicolae Guta - Nemuritorul *Super Belea*
Nicoleta - As da foc banilor

| Sau Link Download 2 |

Update 23 August 2008

Alaa Zalzali - Bil Zaaf 2008 (Cea Mai Tare Melodie Arabeasca)

Nicoleta & Nicolae Guta - Am Stiut sa Lupt cu Viata [Album - Original]

Nicolae Guta - Biata mea copilarie
Nicolae & Nicoleta Guta - Am stiut sa lupt cu viata
Nicolae & Nicoleta Guta - N-ai copii mori om sarac
Nicolae & Nicoleta Guta - Nu aduce anu ce aduce ceasu
Nicolae & Nicoleta Guta - Ti-as da mama mangaiere
Nicolae Guta - Mi-e dor de tine
Nicoleta Guta - Asta este dragostea
Nicoleta Guta - Bade, bade tu esti rau
Nicoleta Guta - Hai norc si sanatate
Nicoleta Guta - La sarac boii nu trag

| Sau Link Download 2 |

Update 20 August 2008

Parada Manelelor Vol.4 2008 [Album Full] *Super Belea*

Adi De La Valcea - Ce Perversa Este Viata
Brandy - Eu Vorbesc Si Tu Asculti
Costel Ciofu - Vreau Sa Beau
Cristian Rizescu & Play Aj - La Inchisoare
Denisa & Mr.Juve - Cine Oare Te-A Trimis
Florin Peste - Mai Bine Ne Despartim
Liviu - Unde Esti
Mr.Juve - Au Venit Caldurile
Nek & Claudia & De Marco - Va Dau Teapa
Nicolae Guta & Mr.Juve - Fac Transee De Razboi
Nicoleta Guta - Daca Intr-O Zi Te-Ai Supara

| Sau Link Download 2 |

Update 19 August 2008

Campionii Kontraataca 2008 [Album Full - Original] *Super Belea*

Adi de Vito & Claudia - Stelele se ascund in nori
Angelly - A mai ramas o poza
Cristian Rizescu - Te-am sunat aseara jur
Florin Peste & Ioana - Cate nopti
Florin Peste & Play Aj - As fugi in America
Marius de la Focsani - Huga ceaca huga
Marius de la Focsani - Sunt motor cu reactor
Nek Claudia & DeMarco - Tu nu iti dai seama
Nicolae Guta & Play Aj - Pustoaico
Nicoleta Guta - Despartiti ne este greu
Sorinel Pustiu - Ca un tablou
Trupa lu Peste - Romanes love story

| Sau Link Download 2 |

Lesperance Hit's Vol.3 2008 [Album Full] *Super*

Jean de la Craiova - Tu esti femeia care-mi place
George de la Stefanesti si Dorel de la Popesti - Iti dau partea mea de fericire
George de la Stefanesti si Dorel de la PopestI - Tu esti cheia fericirii
Mihaita Piticul - Ce inima de gheata
Nicolaie Guta - Ce le-as face la dusmani
Adrian Minune - Si cand vad patul gol
Stefan de la Barbulesti - Ma rog la tine
Neluta Neagu - De-ar putea dusmani
Mihaita Piticul - Acum imi ceri sa fim amici
Stefan de la Barbulesti - Inima mea plange
Neluta Neagu - Sunt un barbat luxos
Adrian Minune - Cat te-ai schimbat
Sorinel Pustiu - Danseaza cu mine macar cinci minute

| Sau Link Download 2 |

Update 17 August 2008

Nicolae Guta & Denisa Vol.2 2008 [Album Full] *Belea*

Denisa - Fericirea Mea Are Un Nume
Denisa - M-Am Saturat
Denisa - Nu Pot Uita
Denisa - Vad In Ochii Tai
Nicolae Guta - Cate Mi S-au Intamplat
Nicolae Guta - Eu Ti-Am Spus Iubirea Mea
Nicolae Guta - Mi-E Dor
Nicolae Guta - O Viata Te-As Astepta
Nicolae Guta & Denisa - Daca Ochii Tai
Nicolae Guta & Mr.Juve - Te Invat O Smecherie

| Sau Link Download 2 |

Selectii Manele 17 August 2008 *Super Belea*

Denisa - Fericirea Mea (Super)
Denisa - Vad in ochii tai (Belea)
Denisa - Nu pot uita
Florin Salam - Daca as fi sarac o zi
Florin Salam - Iar am pus-o (Instrumentala)
Nicolae Guta - Eu ti-am spus (Super)
Nicolae Guta - Mi-e dor de tine
Nicolae Guta - O viata te-as astepta
Nicolae Guta & Mr Juve - Te invat o smecherie (Originala)
Nicolae Guta & Mr.Juve - Fac Transee De Razboi (Belea Hit 2008)

| Sau Link Download 2 |



Update 28 Ianuarie
Pre-Selectii Manele 28 Ianuarie 2008

Live Claudiu De La Calypso - La Botez 2008

Update 26 Ianuarie
Petreceti cu Jean de la Craiova 2008
Jean de la Craiova - daca as sti ziua cand mor
Jean de la Craiova - esti femeia sexi star
Jean de la Craiova - eu sunt bomba nucleara
Jean de la Craiova - faceti loc ca vine sefu
Jean de la Craiova - hai vino cumetre
Jean de la Craiova - haide misca din buric
Jean de la Craiova - iti dau gratis inimioara mea
Jean de la Craiova - nu te pune
Jean de la Craiova - o inima ai tu
Jean de la Craiova - o viata am
Jean de la Craiova - orgoliul meu
Jean de la Craiova - puterea banului
Jean de la Craiova - te vreau langa mine
Jean de la Craiova - tzop tzop tzop
Jean de la Craiova - vin dolarii
Jean de la Craiova - vreau sa ma fac manga

Update 25 Ianuarie

Live Elis Armeanca La Nunta 2008

Update 24 Ianuarie


Update 23 Ianuarie

Update 22 Ianuarie

Update 20 Ianuarie

Update 19 Ianuarie

Update 18 Ianuarie

Update 17 Ianuarie

Update 16 Ianuarie

Update 14 Ianuarie

Update 13 Ianuarie

Nunta Lui Florin Salam

Update 12 Ianuarie
Liviu Pustiu - Barosanul Nr.1

Update 12 Ianuarie
Nicolae Guta Best Off 2007 [Album Full]
Update 11 Ianuarie

Florin Salam - Best off 2007[Album Full]


Update 10 Ianuarie
LIVE Florin Salam Si Printesa de Aur (La Oltenita
si Dobreni 2008) Super Belea [Album Full] 2008 Download UP
LIVE Florin Salam - Am intalnit o fata bogata 2008
LIVE Florin Salam - Fratii mei sunt viata mea 2008
LIVE Florin Salam - Sistemul Nr1 2008
LIVE Florin Salam - Are tata un baiat 2008
LIVE Florin Salam - De 3 zile beau intruna 2008
LIVE Florin Salam - Eu sunt bomba nucleara 2008
LIVE Florin Salam - Hela Pasamande 2008
LIVE Florin Salam - La orice pas eu fac la dusmani 2008
LIVE Florin Salam - Nu imi doresc nimic in viata 2008
LIVE Florin Salam - Obrazul meu de masa 2008
LIVE Florin Salam - Pentru mine intri in foc 2008
LIVE Florin Salam - Si motiv daca ai avea 2008
LIVE Florin Salam - Vreau Sa beau sa ma fac manga 2008
LIVE Printesa de Aur - Ah Le le le 2008
LIVE Printesa de Aur - Bate Palma 2008
LIVE Printesa de Aur - Dumnezeu azi ma iubeste 2008
LIVE Printesa de Aur - Iar sparg 2000, 3000, 40002008
LIVE Printesa de Aur - miscate asa 2008
LIVE Printesa de Aur - Unii se lauda ca au de toate 2008
LIVE Geo - Suparat 2008
LIVE Maestru` Cocosi - Instrumentala 2008
LIVE Tony - Instrumentala 2008


Update 8 Ianuarie
Bate vantu-n buzunare 2008
Sefii Muzicii


Denisa Best Of 2007 [Full Album]
Sefii Muzicii

Update 7 Ianuarie
L`esperanche Hits Video 2008
Sefii Muzicii


Update 6 Ianuarie

Update 5 Ianuarie

Update 4 Ianuarie

Florinel & Ioana Best Off Vol.1.2008


Update 3 Ianuarie

Update 2 Ianuarie 2008
Live Stefan De La Barbulesti - La Botezul Lu'Janina

Update 1 Ianuarie 2008
200 Intr-unu Vol.2 [Album Full]

Update 31 Decembrie 2007

Update 30 Decembrie 2007
L`esperance Hits Vol.1 2008


Update 29 Decembrie 2007

Florin Salam si Invitatii sai - Vol 2-2007

Update 28 Decembrie 2007
Grand Bis Manele

Provocarea Campionilor Vol 7


Update 27 Decembrie 2007

Manele Reloaded 2008 [Remixuri]



Update 26 Decembrie 2007

Te iubesc oriunde ai fi
Sefii Muzicii

Update 25 Decembrie 2007

Manele In Prim Plan 2008


Update 24 Decembrie 2007

Iarna Manelelor 2008 [Original]


Baieti XXL vol 3 [Album Full]


Chef de Chef 2008 [Original]


Update 23 Decembrie 2007

www.manele 2009.ro www.manele2009.com www.muzica 2009.ro www.muzica2009.com wwwmanele.ro www.manele.com www.muzica free.ro www.radiofly.ws www.manele.com