Muzica free, manele gratis, muzica romaneasca, muzica straina, manele gratis
WWW.MANELE.RO WWW.MANELE 2008.RO WWW.MANELE.COM WWW.MANELE FREE.RO WWW.MANELE NOI.COM

Manele Vechi

A-tentat - Alo, alo
A-tentat - Baieti buni
A-tentat - Beau intruna
A-tentat - Inima de vaca
A-tentat - La popu te-am ars
A-Tentat - Mi-ai facut necaz
A-Tentat - O facem si prin boscheti
ACM , Claudia, Susanu, Mr. Juve - Cine mi-a furat inima
Adi de la Valcea - As vrea sa fii a mea
Adi de la Valcea - Ea e soarele din viata mea
Adi De La Valcea - Norocul meu
Adi de la Valcea - Nu ma iubi doar pentru bani
Adi de la Valcea - Nu mai cred femeia
Adi de la Valcea - Ochii tai, ochii mei
Adi de la Valcea - Pentru tine
Adi de la Valcea - Suna-ma sau da-mi un bep
Adi de la Valcea - Tu esti tot ce imi doresc
Adi de Vito & Don Genove - Spui ca ma iubesti
Adi de Vito - Aud pasi in noapte
Adi de Vito - Cheful chefurilor
Adi de Vito - Cu frumusetea ta
Adi de Vito - Da, da, da, eu te iubesc
Adi de Vito - Doar langa tine
Adi de Vito - Ramai in viata mea
Adi dinu - Beau si sparg pahare
Adrian & Don Genove - Cate rele tu mi-ai facut
Adrian - Am o fetita frumoasa
Adrian CM - Strig la cer
Adrian feat. Gashka - Sunt o bomboana de baiat
Adrian Minune - Esti Stapana Vietii Mele
Adrian Minune, Susanu si Don Genove - Hai, ca mai este timp
Adriana Antoni - Aveti grija fetelor
Adriana Antoni - Ce vorbe mi-au scos dusmanii
Adriana Antoni - Iubirea mea
Adriana Antoni - Mi-e dor,mi-e dor
Adriana Antoni - Nu pleca
Adriana Antoni - Omul cit este pe pamint
Adriana Antoni - Tu ai crezut ca e mai bine
Ady de Vito - Am si bani am si putere
Ady de Vito - Cand nu esti tu
Ady de Vito - Cand nu esti tu
Ady de Vito - De ce ma privesti si taci
Ady de Vito - Doar ochii tai
Ady de Vito - Imi place de tine
Ady de Vito - Si ce daca
Arti si Dan de la Listeava - Asculta-mi inima
Asu & Luc1one - Betiv de meserie
Asu & Lucian - Hai jura-mi
Bodo Bobi - Plec de acasa pentru bani
Brandy & Cristi Dules - Te iubesc si te-am iubit
Brandy - Floarea
Calut ( Nunta Tocea ) - Am barbat fotomodel mor femei
Carmen Serban - Casatoria e o fortareata
Carmen Serban - Stelele din cer noaptea plang cu mine
Catalin Arabu - N-as fi crezut
Catalin Arabu - Ce bine sunt
Ciofu & Black Jocker - Am afacerile mele
Copilu de aur - Banii cu lipici la mine
Copilu de aur & Laura Vass & Susanu - Nu vreau banii tai
Copilu de aur & Laura Vass - Cat as da sa-ti vad ochii
Copilu de aur & Laura Vass - Esti fitos, mare fitos
Copilu de aur & Laura Vass - Toata lumea e impotriva mea
Copilu de Aur & Susanu - Hai zi
Copilu de aur - Nu dai doi bani pe vorba mea
Copilu de Aur - Nu mai pot iubi
Copilul de Aur & Marius de la Braila - ***** sa cumpar dragostea
Copilul de Aur & Catalin de la Buzau - Doar tu esti floarea florilor
Copilul de Aur & Laura Vass - Cine e inima mea
Copilul de Aur & Laura Vass - Suntem doua briliante
Copilul de Aur - 1000 de stele
Copilul de Aur - Smecherul smecher ramane
Copilul de Aur - Vedeta de discoteca
Corina Bocsa si Nicusor Guta - Ma rog tie Doamne
Cornel Oprea & Costel Stanga - Iti multumesc
Costel Ciofu - Da-mi Doamne putere
Costel Ciofu - Esti luceafarul din noapte
Costel Ciofu Corina Boocsa Printesa Ancuta - Inima de gheata
Costi - Printre nori
Costi Ionita & Florin Baboi - Vreau sa beau [Dj Marcco Club MIX]
Cristi Dules & Asu & Luc1one - Danseaza iubita mea
Cristina & AS XX - Dragoste otravitoare
Cristina Clona - Hai fii rau cu mine
Cristina Ioana & Costi - Zece ani din viata
Dan Ciotoi & Generic - Am ales
Daniel Bambo - Astazi ma prefac ca-s beat
Daniel Dinescu - Doar o data te mai vreau
DANIEL DINESCU - M-am Nascut Fara Noroc
Daniel@ & Gabi de la Oradea - Ce iubire, ce amor
Daniel@ & Gabi de la Oradea - Ce iubire,ce amor
Daniel@ si Florin Salam - Eu stiu ca ma iubesti
Denisa & Florin Peste - Am pe telefonul meu o poza cu chipul tau
Denisa & Play Aj - Kiss me baby
Denisa , Cristian Rizescu & Play Aj - Vino,vino
Denisa - Am putere am folos
Denisa - Pentru cine,pentru ce
Denisa si Cristian Rizescu - Vino Vino
Denisa, Florin Peste & Mr. Juve - Inima Mea Bate`ntruna
DjFony&Florin Salam - Ma lupt cu orele tarzii (rmx 2006 Club)
Don Genove - Cine vine
Dorel de la Popesti & Florin Salam - Telefonul
Dorel de la Popesti & Mihaita Piticu - Te iubesc mult
Dorel de la Popesti - Nu te mai iubesc, s-a terminat
Dorel de la Popesti - Nu-mi lua Doamne fata
Dorel de la Popesti - Trec zilele,trec noptile
Dorel de la Popesti - Vreau in ochi sa ma privesti
Dorel de la Popesti si Mihaita Piticu - Nu-mi pasa de nimic
Elias - Roata vietii
Elis Armeanca & Carmen Dobre - Lasa-ma sa te ador
Evanda & Florin Salam - Te mandresti cu mine
Florin Baboi ( Live) - As vrea sa mor pentru o noapte
Florin Baboi - Cine e stapanul, Cine e jupanul (live)
Florin Cruceru & Don Genove - Banii, banii
Florin Mitroi & Don Genove - Asa rau m-am smecherit
Florin Peste & Denisa - Esti trandafirul intre flori
Florin Peste & Denisa & Play Aj - Inima de gheata tu ai
Florin Peste & Denisa - Am sa-ti scriu pe cer
Florin Peste & Denisa - Sa uitam de parinti
Florin Peste & Denisa si Play Aj - Ti-am dat tot
Florin Peste & Diana & Play AJ - Lacrimi de Iubire
Florin Peste & Ioana & Play A.J - Doar numele tau
Florin Peste & Mr Juve & Susanu & Don Genove - Baieti XXL
Florin Peste & Mr Juve - Nu mai dau doi bani
Florin Peste & Mr. Juve - Cine-i mai tare ca mine
Florin Peste - Da-mi inapoi lacrimile
Florin Peste - Numele Tau
Florin Peste - Sa pretuiesti iubirea mea
Florin Peste - Sunt un baiat respectat
Florin Peste Denisa si Mr.Juve - Haide Spune
Florin Peste si Play AJ - Iubiri adevarate
Florin Peste si Play Aj - Cu baietii asta seara
Florin Peste si Play AJ-Forta Forta
Florin Salam & Costi Ionita - Te iubesc La Nebunie
Florin Salam & Dorel de la Popesti & Liviu Pustiu - Anii mei , viata mea
Florin Salam & Ioana & Liviu Pustiu & Susanu - Ah ce mai gagica
Florin Salam & Liviu Pustiu - Numai lacrimi si amar
Florin Salam & Susanu - Am relatii peste tot ( old )
Florin Salam - Am fost mare vagabond
Florin Salam - Asta e valoarea mea
Florin Salam - Cine Esti
Florin Salam - Fericirea vietii mele
Florin Salam - Hai saruta-ma
Florin Salam - Imi plac banii
Florin Salam - Merg pe drum(live)
Florin Salam - O viata eu am asteptat
Florin Salam - Smecheria
Florin Salam - Te iubesc cu adevarat
Florinel - Ma zapacesti
Jean de la Craiova - Ai un corp fenomenal
Jean de la Craiova - Dupa atatia ani
Jean de la Craiova - Esti frumoasa cat o mie
Jean de la Craiova - Fetita mea
Jean de la Craiova - Pentru scumpa mea fetita
Jean de la Craiova -Da da da
Kamarad - Tu esti o figuranta
Lady Aura & Plai Aj - Vrei sa ma u...uu
Laura Vass & Copilul de Aur - Mama mea icoana vietii mele
Laura Vass & Copilul de Aur - Fara tine
Laura Vass & Copilul de Aur - Ochii tai
Laura Vass - Da-mi sarutul tau
Laura Vass - Hai golane , uita-te la mine
Laura Vass - Te blestem
LIVE Florin Salam - Am relatii peste tot [New Version]
LIVE Florin Salam - Vagabontul vietii mele 2006
LIVE Vali Vijelie - Eu sunt un smecher pe bune
LIVE Vali Vijelie - Titanic
Liviu & Ciro de Luca - Bella donna
Liviu , Susanu & Don Genove - Beau, beau
Liviu - Doar tu esti stapana sufletului meu
Liviu - Lacrimile grele
Liviu - Nu ma parasi
Liviu - Si daca azi nu pleci
Liviu Guta & Play AJ - Dau cu banii
Liviu Mititelu - Din iubire
Liviu Mititelul - Eu sunt seful tuturor
Liviu Pustiu & Asu & Luc1one - Aseara in discoteca
Liviu Pustiu & Costi & Catalin de la Buzau - Pentru bani pentru avere
Liviu Pustiu & Kalibra Iubeste-ma
Liviu Pustiu - Am o gagica belea
Liviu Pustiu - Cand ma uit la poza ta
Liviu Pustiu - Ce grea este viata
Liviu Pustiu - Cuceresc femeile
Liviu Pustiu - Din inima mea
Liviu Pustiu - Esti atragatoare
Liviu Pustiu - Imi plange inima
Liviu Pustiu - La toate pustoaicele
Liviu Pustiu - Norocul floare rara
Liviu Pustiu - Sunt un baiat elegant
Liviu Pustiu - Te iubesc te doresc
Liviu Pustiu - Vorbe dulci,vorbe amare
Liviu Pustiu si Mihaela Minune - Din prima noapte de iubire
Lucian Seres - Atat de bine
Mario - Beau cu fratzii mei
Mihaela Minune - Nu mai cred in tine
Minodora & Catalin Arabu - Am sa plec
Narcis - Am pe telefonul meu
Narcis - Esti parte din viata mea
Naser & Cristina & As xx - O raza de soare
Nicoleta Guta & Play AJ - Toti banii
Nicoleta Guta - Mama
Nicu Paleru - Iubirea Mea
Nicusor Guta - Alo,alo cine esti
Nicusor Guta si Mihaela Minune - Arde-le barbate
Petrica Cercel & Florin Cercel - Eu sunt barbatul
Petrica Cercel & Vali Vijelie - M-am indragostit de o femeie rea
Petrica Cercel - Orice om are o scara
Play AJ - Pune banii jos
Printesa de aur - Bine arat, bine ma port
Puiu Codreanu & Stana Izbasa - Toata ziua minge , minge
Razvan de la Pitesti - Dragostea e oarba
SOGORII - Supararea cand imi vine
Sorin copilu de aur - Femeie amagitoare
Sorin Copilul de Aur & Mihaela Minune - Numai tu si eu
Sorin Copilul De Aur & Sorina - Degeaba-mi Spui Ca Ma Iubesti
Sorin Copilul de Aur - Te-am iubit ca un nebun
Sorina & Dinescu - Sunt gelos
Sorina - Nu te voi certa
Sorina - Si cu bune,si cu rele
Sorina - Te iubesc
Sorinel Pustiu - Barosanu nr. 1
Sorinel Pustiu - Dau tun dupa tun
Sorinel Pustiu - OK
Sorinel Pustiu LIVE - Barosan De Barosan
Sorinel Pustiu- Cine e stapanu,cine e jupanul
Stefan de la Barbulesti - Frumoasa mea cu suflet bland
Susanu - Se învârte casa cu mine
Tinu Veresejan - Ma jur ***** este mai rau
Vali Guta - Azi bogat, maine dator
Vali Guta - Azi bogat, maine dator
Vali Vijelie & Copilul de Aur - Of of of
Vali Vijelie & Play Aj - Asa suntem noi barbati
Vali Vijelie - Doamne fa-mi pe plac
Vali Vijelie - Glumeste in iubire
Vali Vijelie - Imi Pare Rau De Mine
Vali Vijelie - M-a dat lumea la ziar
Vali Vijelie - Si-am sa beau
Vali Vijelie - Te iubesc, te iubesc
Vivi - Alo tu iubita mea

www.manele 2009.ro www.manele2009.com www.muzica 2009.ro www.muzica2009.com wwwmanele.ro www.manele.com www.muzica free.ro www.radiofly.ws www.manele.com